Начало » Город Крым » Изготовление доспехов » nike Dames sale 2018
nike Dames sale 2018 [сообщение #31139] Сбт, 10 Февраль 2018 01:50
vintagervin в настоящее время не в онлайне vintagervin
http://kicksdeals.com/wp-content/uploads/2017/03/nike-flyknit-racer-black-anthracite-black-61-700x400.jpg

De Flyknit Racer nike Schoenen is een zeer slanke schoen. De meeste hardlopers zouden het waarschijnlijk niet kunnen dragen, tenminste niet als een gewone schoen en ik zal het in een tijdje uitleggen. De Racer is een deel van twee schoenen - de andere is een Trainer - geproduceerd voor door Nike gesponsorde atleten in combinatie met de Olympische Spelen in Londen. Bijna een jaar later trof de Racer eindelijk onze kusten. Voordat ik ze in handen kreeg, kreeg ik de kans om ze in Japan te zien, zowel in Osaka als in Kyoto, dus ik wist wat ik kon verwachten.

De Nike Flyknit Racer nike Heren Schoenen is een vertrouwd silhouet geworden voor serieuze hardlopers en een favoriet onder sneakerheads. Het is een formidabele prestatieschoen met een veelzijdige lifestyle-look en verbazingwekkende kleurenschema's. Sinds de eerste release in 2012 heeft de populaire Nike Flyknit Racer-hardloopschoen kleurinspiratie naar een hoger niveau getild - denk aan Acai Berry, Cookies and Cream en No Parking-kleuren. Voor de zomer gaat Nike op ons in met het 'Macaron-pakket', een nieuwe pastelcollectie die is geïnspireerd op de Franse meringue-gebaseerde zoetwaren.

De Nike Flyknit Racer nike Dames sale 2018 Multicolour 2.0 is terug. De 2013 Nike Flyknit Racer colorway sensatie komt opnieuw in de schappen maar dit keer in een veel bredere versie. Na een succesvolle heruitgave in 2016 (met een versie die een alternatieve grijze tong had), krijgt de 2017 iteratie zijn oorspronkelijke zwarte tong terug met slechts een kleine verandering in de Nike-branding colorway van wit naar blauw.

Deze nieuwste kleur Nike Flyknit Racer is een waar fans van de Flyknit Racer op hebben gewacht. Eenvoudige, uitgeklede monochrome kleurencombinaties zijn waar de mensen om vragen en merken beginnen te presteren. Het gebrek aan gebruikte kleur helpt om de technische elementen van het Flyknit-bovenwerk kracht bij te zetten en de constructie goed te demonstreren. Deze uitlevering is een eerbetoon aan de Griekse godin van de overwinning en de merken, naamgenoot, Nike.

http://www.winkelhao.com/
Предыдущая тема:Nike Air Presto Shoes
Следующая тема:puma fenty creepers blanche
Переход к форуму:

Текущее время: Втр Фев 20 11:57:35 UTC 2018

Время, затраченное на генерацию страницы: 0,00937 сек.
.:: Обратная связь :: Начало ::.